Never Say Never !

Hej det är såhär Amir Akrouti har en tävling på sin blogg där man kan tävla om att få se Justin Biebers film Never Say Never FÖRST i Sverige och då tänkte jag att ja ska ge denna tävling en chans :D
Och man ska förklara varför man ska bli en av vinnarna så jag tänkte skriva nu vf:
Jag har varit ett fan av Justin Bieber nu i exakt ett år kan man säga, han betyder en del för mig jag ska inte överdriva och säga att han betyder ALLT för mig för det gör han inte, men han är en av dom snyggaste killarna jag har sett nånsin och vi ska ju inte snacka om han röst, speciell som fan.
När jag fick reda på att Justin Bieber skulle göra en film om sig själv då börja jag faktiskt grina, och det menar jag, ja ljuger inte samma sak vart det när han skulle göra en bok om sitt liv då vart jag också tårögd.
Jag blir glad för hans skull, han har lyckats med så mycket på en så kort tid.
Han växte upp som en normal kille i en liten stad med lite pengar, och nu några år senare är han världskänd.
Hans drömmar har gått i uppfyllelse och han har träffat dom han har velat träffat och han har dom fansen han alltid velat ha (får vi hoppas)
Tänk er han är bara 17 år och riktigt jävla stor! jag är stolt <3



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar