Love is when someone hurt you & you got mad but you didn’t yell at them cause you know, it would hurt their feelings, to.

Tänkte ge er ett blogginlägg nu.
Ska nog gå och lägga mig snart antar jag sjuuukt trött och imorgon måste jag upp duscha, städa lite,kolla på desperate housewives, fixa, hämta ut biljetterna till Justin Bieber: Never Say Never 3D till premiären alltså, sedan dra till farmor och farfar, sedan hem, fixa mig, och sedan dra hem till Amanda och sedan drar vi + Sofie och Sara till Olles där det är ett disko, fett nice.
Sedan blir det att Sara och Sofie följer med mig hem, osså sover vi sen har ja ingen aning vad vi gör på fredagen hahah.
Men somsagt så kommer jag ha fullt upp.
Idag har jag inte gjort så mkt förrutom att jag stack och åkte pulka med konfan, fast vi var bara 4 konfirmander alltså Jag, Tobias, Fredrik och Linus sen var det kanske 7 faddrar.
Jag minns inte att det var så roligt som det var att åka pulka faktiskt oh fy i helvetes en gång skratta jag så jag nästan dog, hahahha :D
Sen efter gick vi tillbaka till kyrkan och åt mackor och drack varm choklad med grädde i MUUUUMS är ett ord att beskriva det! :D
Men nu ska jag väl sova sååå puss :)

Ni får en gammal bild från Sommaryran 2009 <3
Och ja jag gav han en fisk...jag vann den men jag ville direkt inte ha den hahah



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar