just praying to a god that i dont belive in

Hellojjsan världen!
Nu är jag rätt så frisk faktiskt, är lite halvkrasslig just nu men jag ska dra mig till skolan imorgon iallafall! :D
Sen efter skolan så ska jag och anna på Justin Biebers film Never say never ska bli riktigt roligt.
Sedan vet jag inte vad jag ska göra resten av veckan förutom att jag åker till Bollnäs på lördag och kommer hem på söndag, där jag, sofie och sara ska se på Justin Bieber Never say never, hahah så jag får se den 2 gånger ;P
Sen vet jag inte riktigt vad mer vi ska göra men ja, vad kan man göra i Bollnäs egentligen? senast jag var där var det ju arrangörsutbildning och när man gick igenom stan så såg det ganska tråkigt ut heheh :P

Men det kommer bli jätte roligt det är inte ofta jag åker bort heller från Gävle själv, så jag ska njuta ! :D
men jag ska dra nu ses imorgon eller på torsdag! :D

~ WHAT THE HELL skriver:

- Hahaha Emma då xD

emelie skriver:

svar: jaha va jobbigt att du också är sjuk och förlåt för sent svar ! jag blev sjuk i torsdags och efter 6 dagar börjar jag äntligen bli bra igen.. hur mår du nu, är det bättre ? :)

kram <3

tyra skriver:

vad gjorde du för att justin skulle följa dig? :)

Lydia skriver:

Vad heter låten i din rubrik ???? (:


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar