Jag kunde aldrig räknat ut att du skulle stanna i mitt hjärta förevigt

Hej!
anledningen till att ja inte kunnat blogga sen i tordags är att i fredags drog jag ju till Undersvik på konfaläger hela helgen, sen denna vecka är jag på prao på en resturang på Gävle Bro som heter Dinners och man blir väldigt trött av att springa runt, baka, laga saker, städa och allt sånt där och den enda gången jag får sitta ner och vila är under lunchen som är i en halvtimme sedan är det bara fulltös och eftersom det är en vägkrog så är det väldigt mycket resande som kommer, så det blir väldigt många runt lunchtid, visst jag är inte den som arbetar mest då men jag gör lite saker iaf.
Jag har fått arbeta med olika personer varje dag, första dagen var med Christine och hon och jag gick på Tranmur tillsammans fick man reda på fast jag gick i 1:an när hon gick i 5:an tror jag det var så det var lite roligt.
Sen i tisdags jobba jag med min handledare Catarina som var riktig trevlig och hon är äldre en vissa för jag har märkt att dom flesta som jobbar där är 19-30 år sen kanske det är 7 äldre personer som är mellan 30-50 år:P
Sen är det en kille där som praoar samtidigt som mig som går första året på gymnasiet så det är ju trevligt att inte vara själv där, fast han jobbar i köket och jag i kallskänkan.
Sedan idag jobba jag med en tjej som hette Linda :P trevligt trevligt.

Men jag får göra riktigt mkt och man känner att dom här yngre jag jobbat med har tidspress alltså Linda och Christine medans Catarina inte bryr sig om tid och sånt, så jag hoppas jag får jobba med catarina imorgon för hon ger mig inte så mycket uppgifter att göra på en och samma gång så det är chill :P
hahah nu har jag mycket att berätta men jag är på blogghumör.
men jag tycker det är way more roligare en skolan såhär vill jag stanna om man fick välja mellan skolan och dinners:)
men nu får det vara allt nästan tycker jag hahha så ses :D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar