I'm born to be somebody

Hejjsaaaaaan! :)
Nu sitter man här med Sara och Sofie vakna för en stund sen.
Kom hem runt 2 i natt efter att ha varit på Club Heat - Snurra Flaskan, det var väl roligt men jag trodde det skulle va way more funnier, men ja hahah...
Vi ska snart dra ner på stan och antagligen vara där ett tag, vet inte riktigt va mer vi ska göra med ikväll ska vi kolla på 101 sätt att åka ur en gameshow och jag känner (inte direkt känner men jag har pratat med han) en som ska vara med ikväll och han heter Devin hahah skka bli roligt att se hur det går.
Robert Kragh ska ju vara med nån fredag framöver, vet inte riktigt när men snart antagligen kan bli nästa fredag eller näst nästa who knows.
men ja, jag ska nog fixa mig så seeyaa! :)
Jag bjuder på en gammal bild på sara, mig och Sofie


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar