I miss you

hallå alla!
Sitter just nu här hemma lite sådär lonely...
Var hemma från skolan idag för jag hade så jobbigt med örat så vi åkte in till hälsocentralen, så dom kolla lite och nu ska jag få börja med dropp, riktigt jobbigt och nu när jag ska på läger denna helg, måste verkligen komma ihåg att ta droppen.
Men lägret ska iaf bli rooligt, sen efter helgen blir det praoooo! :D
Ska bli sjukligt roligt hahah:P
Vet inte riktigt vad jag ska säga haha, har inte så mkt blogglust nu, inte mkt som händer men efter helgen blir det mkt bloggning om lägret och sedan praoen såklart :)

Ni får en gammal bild från i somras när jag var "modell för en dag"


~ WHAT THE HELL skriver:

- du är så söt så :D

saknar dig med Emma :( <3

Anonym skriver:

fin bild :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar