En fråga

Hej tänkte slänga in ett inlägg nu.
Det var en tjej som kommentera min blogg nyss som heter Tyra som fråga mig om hur jag fick Justin att börja följa mig på twitter och eftersom hon inte länka sin blogg eller liknande så kan jag bara svara såhär:

Alltså jag vet inte helt säkert varför Justin Bieber börja följa mig,

Den dagen han börja följa mig så hjälpte jag en kompis på twitter med att sprida en "sign" sak alltså att folk kan signera nånting så att man får större chans att träffa sin Idol m.m och då skicka jag den där saken till massa och där av skicka jag den 1 gång till Justin på dagen när han vid det laget låg och sov, sen på kvällen ungefär 5 timmar senare såg jag att han börja följa mig.

det är iaf vad jag tror, men jag vet inte det är omöjligt att veta

Lydia skriver:

EMMA HJÄLP MIG. ljust eller mörkt hår? kram <3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar