What if i never find and I'm left behind, should I keep hopin for love?

Gud jag satt nyss här och tänkte tillbaka på förra sommaren och det bästa som hände då var just det här på videon, Lovestoned <3
Kommer ihåg att 2 veckor innan detta så såg jag på deras hemsida att dom skulle dit utan att säga till mamma börja jag planera med min kompis Anna att åka dit, sen veckan innan berätta jag för mamma.
Först var det lite osäkert men sen så vart det ett JA! :)
Sen väl på Gröna Lund var jag ju så himla taggad och grejen var att jag hade Robert i bandets mobilnr så jag ringde han ett antal timmar före, vi bestämde att vi skulle träffas efter på signeringen.
På genrepet kolla jag och Anna lite och Robert var så underbar, han var min crush hela den sommaren och var det enda fram till Mars kanske...
Men iaf sen körde allt igång Oskar Linnros,Ola Svensson, Sanna Nielsen körde sitt, Lovestoned var lätt högpunkten.
Sen grejen med att ja på slutet även fick en blomma av ROBERT var BÄST! och att han kände igen mig på signeringen (lol) var ju också roligt<3
Hela dagen var underbar, det tråkiga är att jag har inte träffat varken Robert eller bandet efter detta :( 10 månader har gått fast robert sa ju för 3 månader sen på facebook detta "håll ögon o öron öppna snart hörs o ses vi igen :) när man minst anar ju! trodde du visste ! hääääääj! kram!"
Jag har sparat varenda meddelande från han, det är så underbart ju <3
Förlåt för ett långt inlägg men jag saknar dom så ju!!

Anonym skriver:

Jag saknar med Robert, pratade med honom förra veckan men jaa... Det är inte samma längre :( Det var så mycket konstigt i slutet av förra året, allt blev bara skumt. Men som jag tyckte om honom, <333

Linda-Marie skriver:

Oj, förra var från mig! <3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar