memories are all I have to keep

Hejsan!
Just nu sitter jag här och tar det lugnt är helt slut efter helgen.
På torsdag ska jag jobba ska väl bli roligt, men ja önska att jag fick göra mer saker en att bara torka bord och ställa ut saker men jag får vänja mig.
Fick hem ett brev idag från kulturskolan att man kunde få vara med på en konsert till vintern för sydafrika, osså kommer det vara lite kändisar med på grejen också men den enda jag kände till var Molly Sandén, men jag vart såklart intresserad har alltid velat vara med på en konsert där man får sjunga, ska anmäla mig snart till det :D
Vad mer har jag att säga? i helgen blir det midsommar så jag kommer inte blogga från torsdagen till i dont know when för jag börjar ju jobba på torsdag, sen på fredag och lördag är jag i stjärnsund och firar sen på söndag jobbar jag sen jobbar jag månad tisdag onsdag och fredag tror ja ...
men ses när vi ses
bjuder på denna halvstörda bild hahah


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar