i was blown away from the start, you had me at hello, from very first time i held you i could see forever

Hej alltså jag vet jag suger på uppdatera här men jag är alltid sjukt trött när jag kommit hem från jobbet så då vill jag bara ta det lugnt.
Har gått från 6-7 timmar per dag ner till 4 timmar vart för mkt kom jag och chefen fram till är trotsallt bara 14 fortfarande snart 15 men det är om 1 månad hahah, :P
Det har blivit väldigt varmt ute nu, kommer faktiskt vid rätt tillfälle tycker det kan hålla i sig nu! :)
Men ja idag har ja inte jobbat utan bara tagit lugnt, klockan 7 drog man till kyrkan där vi faddrar kolla på film dom som ville ska sova över, men jag stanna till 11 och drog hem så nu sitter jag ska lägga mig.
Ska till gammelmormor i sandviken imorgon får se hur det blir med bloggning.
Och juste jag har fått Ipod nu, var lite strul i början med Itunes och allt sånt där men nu funkar det perfa älskar den känns som om man har en mini Iphone (:
Men ja det var allt för idaaaag så byee! :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar