I know one day you'll be screamin' my name and I'll just look away,

Och nu är det sommarlov! :)
yesyesyes, så himla skönt fast jag har inte fattat det riktigt än men ja 2 månaders ledighet nu då!!
Igår var det ju stolt och nykter efter skolavslutningen, så var där hela natten till 1 med Marcus, anna, agnes och olivia typ:)
Åkte karueseller osså kolla jag på Ulrik Munther med Sofie, Sara och Amanda, alltså han är ju sjuuuukt söt i verkligheten den killen, faktiskt!! ska åka och kolla på han i sommar igen när han kommer.
Tog inte med en kamera så har inga bilder därifrån mitt batteri på mobilen tog slut också :(
Men jag ska dra nu, kommer nog inte blogga imorgon då jag ska på min morbrors student.
Såhär såg vi alla fina tjejer på Håkan konserten ut i söndags, roligt att vi alla hade munnarna öppna hahahhaa :D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar