I gave you everything I had I gave it all and then my heart was on the line

Hejsan!
Kom precis hem från kyrkan, ska bli fadder nu så vi träffa dom nyblivna konfirmanderna trevliga filurer var det :)
Men först presentera vi faddrar oss, sen körde vi brännboll sen åt vi mat och lekte en lek.
Riktigt roligt var det, efter sommaren drar det igång på riktigt.
97:orna är så småa förresten haha det är så gulligt liksom, eller vissa är stora men det är ju en del som är riktigt småa hahahh alltså det är så sööööttt :P
Men vad ska man säga, är så dåligt på att veta vad jag ska skriva, men snart så händer det sakeeeeer :)
Kom nyss på att jag inte visat 2 videos från när The Moniker var i Gävle, jag älskar verkligen min kamera ibland den är så bra och så lätt :)
På oh my god är jag lite ostadig när ja filmar dels för att en liten tjej sitter och gungar på bänken och för att jag blir rädd för fakiren som håller på uschhh


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar