I don't quite know how to say how I feel, those three words are said too much they're not enough

Nu kommer det komma ett sånthär onödigt kort/lång inlägg där jag bara skriver vad jag vill och sånt där men det får ni vänja er med jag är en drömmare och ibland gillar jag att skriva ut mig om vad jag tänker/känner/tycker :P
Men nu är det såhär som många kanske vet så gillar jag ju 2 killar som heter John och Edward Grimes vars artistnamn är Jedward jag kan nog inte riktigt förklara hur mkt jag gillar dom, jag kan inte säga att jag älskar dom för jag känner ju inte dom men jag gillar verkligen deras musik och sättet dom är på, helt random helt enkelt.
Det finns mycket positiva saker med dom och det jag gillar mest med dom är nog hur dom tar sig tid (på t.ex. flygplatser/affärer/gator/hotell ja allt möjligt) att lära känna sina fans och bara hänga liksom och prata med dom alla.
Jag har personligen inte träffat dom men jag känner en del som träffa dom i Malmö i midsommar och alltså att se bilder/videos där dom pratar, kramar, och bjuder sina fans på glass är nog det underbaraste som finns tror jag!
Det finns nog inga andra kändisar som tar sig den tiden att lära känna sina fans, många som t.ex Justin Bieber, Madonna, Britney Spears, och många mer kända vill ju bara komma ifrån flygplatsen och sina fans så fort som möjligt även fast dom älskar alla sina fans, men inte på det sättet att dom vill lära känna alla killar och tjejer.
Jag tycker dom förtjänar ett pris för det, att dom spenderar så mycket tid med fansen.
Jag vet inte hur jag ska förklara mer för att vissa hur underbara dom verkligen är, jag skulle kunna skriva jätte mycket om dom t.ex om hur mycket jag älskar Johns skratt och hur roligt jag tycker det är när Edward bara babblar på i intervjuer och hur galna båda är på scenen och hur osynkat dom dansar till låtarna, liksom ja ni fattar man skulle kunna säga mycket.
Och man kan ju säga att Edward och John har lärt oss mycket genom deras videos på youtube som hur man dushar, klappar hundar/katter, går på toaletten och badar och ja allt dom är förebilder!
Jag diggar dom och just nu vill jag bara ha 9:onde Juli så jag kan träffa/se dom, jag kan knappt fatta att om typ 9 dagar sitter jag där i publiken och ser dom på riktigt, och att jag kanske till och med får träffa dom att jag kanske bara kanske får krama dom liksom det är en dröm för mig <3
Dom är underbara!
Bara att se bilder på dom gör en helt jäkla glad alltså!<3

Emma :) skriver:

har du en officiell facebook ? :)

p.s jag älskar jedward !


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar