han älskade henne inte och hon märkte inget

Igår var jag, Lydia och Nadja i furuvik hela dagen typ eller från 1 till 10 :)
Det var riktigt roligt satt mest vid scenen och chilla och hade roligt!
Vi kolla ju självklart på Håkan Hellström för er som undrar varför vi var där, det var riktigt drag på konserten.
Vart kanske lite för mycket för min del på slutet då jag fick svårt att andas och vart lite yr.
Fick gå bakom scen och få hjälp av ambulans personalen.
Allt löste sig tillslut även fast jag missa 5 låtar typ och en av dom låtarna var min favvolåt :/
Men skit samma i det, men vissa tjejer måste lära sig att vara lugnare.
Underbara Håkan <3

n, skriver:

Måste göras om nån gång! <3

Johanna skriver:

jag såg det. han var verkligen helt fantastisk(som vanligt), synd att du missa så många låtar bara :/ :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar