Från och med nu

Jag känner mig riktig dålig på att blogga nu förtiden men sånt är livet, jag behöver ju inte blogga varje dag :P har ju knappt några läsare så ;P
Men ja nu är jag hemma själv, Danne jobbar, Mamma och är på någon resturang med några, och robin och tobias är med några kompisar.
Jag chillar lite är så förskyld så jag kände att det behövdes, osså ska jag jobba hela 7 timmar på Gävle Bro på måndag vafan så jag måste ta lugnt så jag orkar det, orka knappt 4 timmar hahah :D
Men dom ringde mig igår faktiskt bara helt spontant och bara: vill du jobba här på måndag från 12-19 självklar sa jag ja eftersom det kanske är bra nu inför sommarjobbet osså kanske man får jobba extra efter sommaren? :)
Imorgon ska jag kanske till furuvik och kolla på Håkan Hellström med Fidan och Lydia mamma kommer hem snart så då ska vi prata om det och så, jag hoppas jag kan var så länge sen jag träffa Fidan och lydia också känns det som heheh :P
Men iaf nu draaaar ja :)
Jag och Nadja (denna bilden bjuder jag verkligen på, ser hemsk ut men jaja)
Jag och Lydia :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar