Det svåraste är att lämna personer som man verkligen gillar och veta att man aldrig kommer träffas igen

Hejsan alla!
Nu är jag hemma från en toppenresa i Göteborg detta inlägget kommer handla om just dom dagarna där så det blir nog antagligen halvlångt på fredagen kommer jag iaf skriva mkt, osså blir det bilder i slutet såklart! :D
Fredag
Efter 7 timmar i bil kom vi fram till Gbg runt 12 på dagen!
Mamma och Danne släppte först av Robin, Tobias och Tobbe (torbjörn) till bussen på Metaltown, sedan mig och Anna på Liseberg.
Och om jag säger såhär jag åkte ALLT jag lovar!
Sedan 8 gick vi och kolla på Eric Saade, lyssna bara på 3 låtar sen drog vi och åkte mer karuseller sen drog vi till vandrarhemmet runt 11.
När vi kom fram dit märkte vi att det var väääldigt många tjejer och killar från Norge, så vi bestämde oss för att gå ut och lära känna dom, så vi satte oss i korridoren där.
Så det kom lite killar som vi hejja på och fråga saker, sen kom en snygg kille som heter Martin och vi börja fnittra och han bara på norska "Hva er det?" Sen efter det börja vi snacka mkt med han sedan kom det bara fler och fler och börja prata som Hans-Erik (riktigt härlig kille det) Fredrik, Erik, Christian, Harald, Mads och Marthe.
Dom var så härliga alltså, var uppe väldigt länge med dom.

Lördag
Vakna klockan 9 och åt frukost, var lite deppiga den dagen för alla från Norge hade åkt själv, så jag och Anna vart typ lämnad där själva... ;)
Sedan gick vi och la oss igen sov till 12 gick upp osså gick vi till Avenyn och shoppa lite, sen börja det spöregna så klockan 5 var vi tillbaka på hemmet, det var typ tomt där dom enda som var där var något orkester gäng från Norge med ungdomar från kanske 10-16 år?
pratade lite smått fram och tillbaka med en som hette Fredrik, han var söt men ibland dissa han oss och så.
Sedan prata man även lite smått med nån 20-25 åring från skåne, och några andra randoms.

Söndag
Vakna upp klockan 9 åt frukost, sedan packa vi ihop allt och drog oss hem åt...kände ledsamt att lämna stället där man lärt känna så underbara personer<3
Måste verkligen träffa dom snart igen!






En del av gänget, på bilden är det Christian, Anna, Harald, Mads, Erik och Fredrik :)

Det var allt så pusshej!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar