Det känns dumt att säga att jag fortfarande gillar dig, men vad ska jag göra när mina känslor aldrig försvinner

Sitter här i min säng lite halv avslagen både från den långa dagen igår och all pollen, är ju väldigt allergisk det är ganska tråkigt men ja man får leva med det.
Får väl börja med att säga grattis till min morbror som tog studenten igår, om 3 år tar brorsan studenten och om 4 år är det min och tobias tur, inte långt kvar faktiskt ;P
Kom hem klockan 12 inatt både mina kusiner följde med hem och sov över och idag har jag lekt i lekparken med dom och även varit i hemlingby och gått med familjen.
Märks att det är sommar nu, på onsdag drar jag till Söderhamn på schools out och är där med Lydia, Sofie och Sara sedan på fredag drar till göteborg med familjen, Anna och går på liseberg medans brorsorna och deras kompisar går på nån konsert där, ska bli så sjukt roligt! :D
Men seee ya ska äta nu
På bilden är det Eva (andreas mamma) Andreas och moooorfar


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar