Couse i'm your biggest fan,please believe me, i'm right here in the front row, hope you see me

Tänkte ta och blogga nu eftersom jag inte gjort det på 5 dagar.
Men ja vad har jag gjort dessa dagar? i torsdags jobba jag heeeeela dagen..
på fredag upp tidigt och kolla på "sommarlov" eftersom Jedward var med, hihihihi sedan drog man ut till Stjärnsund.
Fira midsommar där som alla andra år, riktigt mysigt faktiskt.
Sedan på lördag åkte man hem, sen har ja bara chillat idag jobba jag nåra timmar åkte hem då jag kände mig dålig.
Imorgon ska jag jobba igen fast bara 4 timmar så jag bloggar nångång efter 4 tror ja :)
Just nu vill jag bara ha 9:onde Juli ingen fattar hur mkt jag vill träffa Jedward, men snart så ser man dom bara 13 dagar kvar :P
Vet inte vad mer jag ska säga, juste imorgon efter jobbet ska jag köpa en Ipod touch :D
men ja det var allt så byeee! :D

linda skriver:

Okeej taaack! :D Vi får hålla utkik! :D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar