You can take everything I have you can break everything i am like i'm made of glass like i'm made of paper

hejsan ! :)
Just nu sitter jag här och tar det lugnt som vanligt, jobbade från 11:30-18:00 idag var faktiskt ovanlig lugnt idag tycker ja, visst det var mycket folk men det var endå lugnt :)
Nu är jag ledig enda till Lördag så ja imorgon ska jag ner på sommarkväll med Sofie, Sara och Amanda sedan sover dom över här, sen på torsdagen ska jag träffa Anna, och sedan på fredag fyller jag år så då firar vi det :D
Ska bli intressant och se va jag får, även fast jag typ vet redan vad...;) eller jag vet inte jag bara anar.
Men ja vad mer finns det egentligen att säga, har inte så mkt mer än det planerat och att jag ska jobba i helgen.
Men ja det var väl allt så byee (:
oh herregud va jag saknar simlägret i uppsala förra sommaren, älskade gäng älskade uppsala! <3
även fast jag gjorde mycket korkade saker den veckan så ångrar jag inget det där med kanoten ångra jag inte, att jag gick till receptionen 10 gånger varje dag var bara roligt de också, att jag dryga med alla jag såg ångrar jag inte heller, helt jävla underbar läger alltså :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar