I'm trying to grow a mustache

hejsan alla!
Dagarna rullar på som vanligt och jag ska säga att jag gör absolut nadaaaaa these days och det menar jag!
Vädret suger sålänge jag inte jobbar då jamen så har gudarna bestämt sig för att göra fint väder, tackar man tackar...
Men på fredag ska det minsann vara fint väder när jag ska till stockholm och det är jag tacksam över (:
Men nästa onsdag är det Nickelodeon dagen och då ska jag antagligen gå på det med Sofie och Sara, tänka sig att förra året på nickelodeon så träffa man Robert för första gången, jävlar va jag saknar den dagen!
Men lets move on, tonight blire att kolla på Allsång på skansen :D
Men ja det var allt för idag, bloggar nog inget imorrn då jag jobbar från 11:30-18:00 tror ja? så blir nog ett inlägg på torsdag får se annars kanske det inte blir ett förens nästa vecka who know ;)
Tänkte ladda upp en bild men blogg.se har cp så bajs


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar