i wanna be lost in love i wanna be a dream come true wanna be scared of how strong i feel for you

Och nu är jag tillbaka igen!
Som ni ser så är min Header och Design ändrad och jag tycker det vart väldigt fint, det var min fina och snälla kompis Sofie Fröjd som fixa den, tyckte jag förstörde bloggen senast jag gjorde om den, var nån konstig kod så jag inte kunde sätta in header men nu är det fixat :D
Kommer nog blogga mer nu när det blivit finare här.
Vill först säga att jag tänker på Norge, känner massa folk därifrån lyckligtvis bodde dom inte i Oslo eller var på ön Utøya.
Ganska tragiskt att detta hände när jag fyllde år så då satt man och sörjde det och sedan en annan sak som jag fick reda på morgonen, som jag tyvär inte vill berätta här :/
Och sedan idag dog Amy Winehouse....alltså vad händer? :O det är ju tragiskt, Amy var en riktig bra artist gillade henne förut och lyssnade på hennes musik och allt så det är ju jätte tråkigt :/
Nu är jag även inne på sista veckan på jobbet, riktigt skönt faktiskt, jobba idag och sedan jobbar jag imorgon och på måndag, sen blir jag ledig till på torsdag och jobbar till lördagen sen slutar det :)
Drar till stugan då om det är fint väder såklart :D
Men nu ska jag dra mig till sängen så jag orkar morgondagen på hela 8 timmar :O undra hur jag ska klara det...
Men det går men det var allt så vi hörs när vi hörs :D
kan inte ladda upp bilder av nån anledning :/


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar