I saw your face in a crowded place, and I don't know what to do, cause I'll never be with you.

Hejsan tänkte slänga in ett inlägg nu även fast jag har absolut inget att prata om haha!
Men det kommer inte bli någon bloggning i helgen, vet inte ens om jag kommer blogga imorgon men det får vi se.
Men som alla vet så ska jag ju till Stockholm på lördag med mamma och gå på sommarkrysset på kvällen, och det var ju tänkt att vi skulle åka hem på kvällen också så jag kunde jobba på söndag, men eftersom det inte gick några bra tåg hem just då så har vi bestämt att sova kvar där på något hotell och ha en trevlig dag i stockholms stad på söndagen!
Man kan ju alltid önska att man hamnar på samma hotell som Jedward så kan man sitta och hänga med dom HAHAHAHAH jaja nu drömmer jag lite väl, men who knows? ;)
Men jag hoppas att jag kan åka hem på söndagen och veta att jag träffat dom på något sätt, vill ju inte bara ha minnen/bilder från när dom uppträde vill ju även kunna träffa dom efter om det går :D
Och juste nu har jag något intressant (eller som jag tycker är intressant iaf) som många kanske inte vet så gillar jag faktiskt en sångare från youtube som heter Chester See och jag har faktiskt gillat han i 2 år nu, många som känner mig vet att när jag gillar någon så skriver jag och pratar om han/hon hela tin!
Tror nog bara mina närmaste kompisar vet att jag gillar han:)
Men det har jag aldrig gjort med Chester för han har varit speciell för mig faktiskt, han är inte som alla andra och att jag faktiskt nästan följt han från starten för han speciellare jag har sätt han utvecklas, jag är stolt över han! :D
Och att han faktiskt svara mig på twitter för 1 månad sen gjorde mig så jävla glad, visst har jag fått svar på kommentarer från han på youtube men det är inget jämfört med detta liksom det var speciellt ! :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar