I remember you said "sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead"

Hej och ännu en gång sorry för den dåliga bloggningen, alltså att blogga är inte min grej direkt.
Och har just nu varit ganska upptagen om man säger så, i lördags åkte jag till morfar och fira morbor andreas som fyllde 19 var trevligt, kom hem ganska sent.
Sen på söndagen var jag allmänt off så jag tog bara lugnt.
Sen idag jobba jag från 12-18 och herregud vilken rusning det var det börja ju somsagt ösa ner regn, och då är det ju självklart att alla stannar och äter så det var kaos, besticken, salladen, glasen och ja allt tog slut hela tiiiiden så det var full rulle, men jag har bara 7 dagar kvar på jobbet alltså inte på raken utan denna vecka jobbar jag typ imorgon, lördag, söndag och sen nästa jobbar ja måndag, tisdag och jag tror fredag och lördag sen är det slut och då får jag mitt lilla sommarlov på typ 3 veckor...hahah roligt...
Men ja vad mer ska jag säga, har just nu inget planerat förutom jobbet och min födelsedag på fredag, sedan drar man till stugan i augusti.
men ja det finns inte så mkt mer, vi hörs när vi hörs det är kanske inte riktigt säkert att jag bloggar imorgon vi får se:P


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar