I dont want the world to see me because i dont think that they'd understand

Hejsan alla!
Jag är så sjukt trött just nu har jobbat från 12 idag till 6 det var kaos idag fast allting löser sig till slut iaf.
Åt inte lunch förens halv 5 liksom så var helt slut när jag satte mig i en av sofforna inne på resturangen hahh helt serriöst var nästan död.
Haha men ja i helgen är man ledig så det är skönt :) imorgon ska vi ut till Morfar, eva och morbror andreas i torsåker och fira Andreas som blir 19 år ska väl bli roligt!
hahah juste jag tyckte det var lite roligt att det var en kille som heter Jimmy Bennett som börja följa mig på twitter imorse, (jag följde inte ens han btw) och det roliga är att han var verified och det betyder att han är typ känd, så jag bara vafan? vem är han ? för jag har aldrig hört talas om han, dom som känner mig vet att jag oftast har koll på kändisar och sånt men denna visste ja inte.
Så jag sökte på Wikipedia och såg att han varit med i filmer/serier som: CSI, Polarexpressen, Evan den allsmäktige och No ordinary family och många fler filmer men dom filmer/serier som jag skrev här har jag iaf sett men jag kände endå inte igen han men jag tyckte endå det var lite roligt, ska nog ta och kolla på Evan den allsmäktige ikväll och se om ja ser han nu när jag vet hur han ser ut också :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar