i dont wanna loose you, not know this is just the start

Hallojsan!
Bloggar lite nu även fast jag inte har något att skriva om.
Jobbat idag som vanligt och jag har bara 2 dagar kvar skönt skönt :D
Just nu sitter jag och kollar lite på språkresor har velat åka så länge nu så nu vill jag verkligen åka till nästa sommar.
Men inget är bestämt så man vet aldrig men man kan ju hoppas :)
var ju i stockholm i tisdags och igår där vi bland annat var på Grönan, gick runt på stan, åt på en resturang efter letat i nån timma efter en bra och billig resturang, åkte Skyview och jag säger bara om man är höjdrädd och får dödsångest 24/7 när man gör något så rekommenderas den inte, jag freaka ut (nästan) var rädd hela vägen upp och ner men vacker utsikt vare :)
Typ allt det där gjorde vi och juste på Grönan vann jag 4 kg godis lite tur man har och jag vann på ett ganska så roligt sätt, jag hade först spelat en gång och inte vunnit och då tänkte jag äsch jag prova en gång till på några lägre siffror, hon som jobba där bara: då håller vi tummarna extra hårt för dig osså tycker jag att du ska trycka på stopp knappen! och jag bara jahapp osså vad händer?! jo jag vinner :D heheh lite roligt endå:)
Men det var allt vi hööööööörs :)

lydia skriver:

Tacktacktack och massor med tack!

Kapitel 4 ute nu, vad tycker du? Pusssss :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar