I cant listen to you anymore it hurts to much

Hejsan!
Har inte velat bloggat nu sedan söndags av flera olika anledningar har bara velat chilla och jobba på jobbet går man inte direkt och tänkte måste blogga typ nuuuu, nej du så ja thats why.
Min mobil har pajat btw så har en gammal nokia ett tag som tur är har jag iaf min Ipod så det är skönt (:
Idag städade jag på mitt rum lite och sedan drog jag ner till stan och möte Sofie och Sara på tågstationen och sedan Amanda, så gick vi runt lite träffa på Svampbob och kolla lite när Sean Banan och alla dom andra som var med på nickelodeondagen hade signering, sedan gick vi runt lite mer stan sedan drog vi till scen och kolla på Basshunter.
Sjukt grym och att det var hans första Sverigespelning på 3 år och att det var hans enda sverigespelning för i år gjorde det grymmare endå fatta coolt :D är inte direkt ett stort fan av han men ja diggar hans musik och så :)
Men ja det var roligt att träffa Sofie och Sara igen har inte träffat dom sen Mars så det var ett tag sen, har saknat dom <3
Men ja vad mer ska jag säga? äsch ni får lite bilder från idag ist
juste alla bilder är tagna med min ipod där av den ganska dåliga kvalitén
Erik Linder från talang 2009 stötte man även på han uppträdde inte där utan var bara där med sina kompisar typ :) hahah och äntligen fick ja säga att han är lik Kim Fransson, har velat sagt det i 2 år nu men eftersom jag aldrig träffat han så blev det nu hahahh alltså att ja kom på att jag velat säga det :) han bara skratta jag sa till och med att Erik var yngre en Kim men vafan dom är ungefär lika gamla hahahah.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar