Everybody deserves to be themselves and no one else

Får bli ett litet snabbt inlägg innan jag går och lägger mig.
Helt slut nu, jobbade som sagt från 11:30 till 18:00 sedan direkt efter åkte jag min familj och pappa ut till Valbo där jag och Tobias skulle få köpa födelsedagspresenter till oss själv från pappa, så jag valde en fin fin väska och filmen Gullivers resor, ville se filmen när den gick på bio men av nån anledning gjorde jag aldrig det:/
Men jaja får kolla på den nån dag nu.
Men imorgon åker man lite spontant till Stockholm med mamma, robin och tobias, vi har tänkt länge på att åka nu men det var först idag allt blev riktigt bestämt att vi ska åka så det var lite woop woop ;)
men ska bli trevligt jag älskar Stockholm, men ja vet inte när det blir bloggning igen för ja kommer hem på onsdagen någon gång och sedan jobbar jag torsdag, fredag och lördag sen får jag mitt efterlängtade sommarlov, men ska väl hinna med nån bloggning efter jobbet antagligen :D
Men nu ska jag dra mot sängen så hörs :D
ni får en fin fin bild på Sara, Sofie och Amanda:)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar