drömmer mig bort

Hej alla!
Har spenderat onsdagen och idag med Amanda, Sofie och Sara dom sov här var riktigt mysigt dom trängde ihop sig i min lilla säng medans jag sov på en madrass brevid :)
Men ja...just nu sitter jag och kollar på gamla justin bieber klipp, alltså vad hände? jag har bara slutat lyssna på han pratar knappt om han som ja gjort förr, han är så underbar fast han har förändrats så mkt jag föredrar lätt lill Justin nu är han som alla andra hollywood kändisar.
Men han är fin väldigt fin, och jag vill verkligen träffa han nåndag vare sig jag är ett fan av han då eller inte spelar inge roll har lovat mig själv i 2 år nu att jag ska se han.
Men ja imorgon är det min födelsedag blir ingen bloggning då såå jaaa hahah alltså jag är off just nu...orkar nada vi var uppe till 4 inatt så inte undra på liksom.
MEn vi ses när vi ses ville bara uppdatera er så ni vet att jag lever