Det är sånt här man inte vill glömma

Hejsan nu ska jag fanemig blogga om den underbara lördagen :D
Kom till Stockholm vid 1 gick direkt till hotellet först och sedan drog vi till Grönan och var där ungefär 3 när jag kom sjöng Jedward så jag kuta till scenen och ställde mig typ där kändisarna sitter när dom blir intervjuade you know :D
Fick en bra plats direkt då det bara var några stycken just där :D
Jedward sjöng några gånger sen gick dom och signera skor och allt men dom kom aldrig till vårt hörn, sen sprang dom in sen kom dom ut med papper med deras autografer och jag fick en, yeey :D
Sen vare Kikkis tur att sjunga och då satt jag på marken åt min macka och allt sånt, sen kom Brolle sjöng sen satte han sig vid oss och prata faktiskt också och gud var härlig han är, har aldrig gillat han men oj nu gör jag det, sjukt snygg är han å :)
Sen kom Jedward tillbaka och satte sig på bänkarna så då tog jag först upp min Ipod där jag hade en rolig bild på John så jag bara "john...john...john!!!" efter ett tag kolla Edward på mig såg jag bara "LOOK" han börja garva osså tog han ifrån mig Ipoden och gav till John, john garva och fråga Edward vems det var och han peka på mig osså börja han skratta mer osså fick ja tillbaka Ipoden, sen så fråga dom va Vilda Musen hette och massa saker.
Sen la John sig ner under bänken och jag filma ett klipp när han prata med mig (alla filmer och några bilder kommer i slutet)
Ja...sen fortsatte allt genrepet börja och efter det stack jag vart så jävla jobbigt efter att stått där i 5 timmar i total kaos typ, jag och mamma gick och åt på mcdonalds sen när vi kom till hotellet var det typ 20+ fans utanför mitt hotell och 2 vakter där inne och ja tänkte liksom omg Jedward bor här, men vakterna neka till det sen vid 11 gick jag ut och sa till 2 st att Jedward inte bor där dom bara okej och följde efter mig och det värka som alla hörde det för alla sprang som fan efter mig och till det andra hotellet där as många var och efter 10 min kom Jedward, osså var det KAOS men fick bilder iaf sen stack jag hem till hotellet och sov :D
Men jag kan säga att ddagen var grym :D
Fler bilder finns på min facebook och om ni vill se videos kan ni gå in på min youtube-kanal http://www.youtube.com/user/eemmahhansson?feature=mhee

Therese Wappsell skriver:

Jag vet inte hur jag ska tacka dig,men ett stort tack för att du filmade brolle vid rätt tillfälle,när han gick fram till mig :)



Jag är så himla lycklig,du anar inte vad detta filmklipp betyder för mig!



Min stora fråga har du lust att bli vän på facebook ?



Kram/ Therese Wappsell - Tjejen som brolle går fram till!:D

Anonym skriver:

va också där de va helt jävla grymt :D

Jedwardfanblog! skriver:

Hejsan , fan vad avensjuk jag blir när jag ser dom här bilderna , och när han pratade rakt in i kameran var helt ... OMG!

Jag hörde att dom ville ha en sverige turné , men jag hörde också något om nickelodeon ?

vet du något om det ?

Svara gärna på min blogg , skulle vara bra att veta :) *



Kram // Jedwardfanblog


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar