You said that you never been but all the things you see will slowly fade away

Hey förlåt för den dåliga bloggningen, men skolan har kört igång så jag blir lite trött sådär ;)
Igår var det första dagen och det var chill på slöjden fick alla uppgifter som dom ska hålla reda på varje gång vi har slöjd innan man slutar typ sen när hon skulle ge en uppgift till mig hon bara jaa du får vara reserv, så om nån är sjuk får du göra dens uppgift man bara:YEY!!
Men ja idag gick vi i skolan fram till tio över 2 då stack jag hem, chilla sen åkte jag ner till stan direkt för att gå på möte med gävle ungdomsråd som vanligt :P
Men jaaaa vi fika, snacka och valde styrelse, tyvärr så rösta ingen på mig så jag får sitta kvar som vanlig som alltid ;) men skönt endå.
Sen vare bara att dra hem och nu sitter jag här :P
Men jag tänkte in blogga så mkt idag så jag tänkte bjuda på 3 bilder från skolan idag, en från bilden och 2 från hemkunskapen på min misslyckade hamburgare ;)

Ja jag vet att det inte ser ut som hamburgar bröd men jag satte plattan för långt ner och värmen var på 200 ist för 250 osså hade jag i för mkt mjöl och mjölk, men läraren tyckte det var jätte gott och fiffigt endå + att jag fick jobba själv alla fick jobba 2 och 2 men eftersom läraren parade ihop mig men en kille som inte går på lektionerna i skolan...men ja man får väl lära sig att göra mat själv dåååå ;)
hahah men ja nu ska jag dra såååå byeee

lydia skriver:

sv: JAAA!! Blev så jäkla chockad och glad! hihihi, är allt bra annars ? :)

Anonym skriver:

Så dåliga blev dom inte:-D



+ Love dina rubriker! Dom är så fina!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar