You just saw your pain and now i cry in the middle of the night for the same damn thing

Tjaaaaaa :D
Nu sitter jag här som vanligt idag har varit en lång dag men än är den inte slut vet ni några timmar kvar.
Idag efter skolan drog jag direkt till kyrkan, satt där i kanske tjugo minuter sen började konfan.
Fick en varsin bibel och började på en liten teaterscen man ska göra jag är "tjänaren" haha jag är en av dom som får göra mest saker nästaan,
Men ja imorgon är det en kortis dag faktiskt slutar 2 funderar om jag ska dra med mig kameran och fota lite efter skolan beror på vad jag känner för och vad det är för väder.
Sitter mest nu och länktar så mkt tills på fredag då Sara och Sofie kommer till Gävle, och sedan på lördag blir det Idoooool, stå plats och Meet'n'Greet :) får se om man träffar andra där också, eller juste Lydia får ja inte glömma hon ska med på lördag!
Sedan kanske man träffar Mia Tuväng får se hon har ju Side Stage biljetter (typ backstage biljetter) men vi skulle försöka träffar iaf, men daagen och helgen blir gryyyyyyyym :D
Vad mer ska jag säga, äh det räcker nu vi får synas imorrn ist :D

Får en liten halv weird bild på mig från bilden i måndags


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar