When you call my name it's like a little prayer I'm down on my knees, I wanna take you there In the midnight hour I can feel your power Just like a prayer you know I'll take you there

I hear your voice, it's like an angel sighing
I have no choice, I hear your voice
Feels like flying
I close my eyes, Oh God I think I'm falling
Out of the sky, I close my eyes
Heaven help me
_______________________________________

Har inte mycket att säga idag förrutom att jag var i skolan och tröka som vanligt :)
Åkte hem och gjorde raggmunk till mellis som vi gjorde på HK:n igåååår det är faktiskt gott.
Men imorrn bloggar jag nog sent annars kanske det inte blir nå inlägg på hela helgen tror ja.
Har laddat upp alla videos från i Lördags på youtube som jag gillar så jag bjuder på dom nu.
Har bara Jay Smith - Like A Prayer men den får ni senare :)
Ni får trycka på namnen får inte upp dom på ett annat sätt:

Linnéa Henriksson - Crazy In Love

Olle Hedberg - No Diggity

Sassa Bodensjö - Weak

Minnah Karlsson och Linnéa Henriksson - Telephone

Jay Smith - Dreaming People

Geir, Olle, Linnéa och Andreas - World Hold On

Geir Rönning - Rosanna

Linda Varg - Keep Going

Elin Blom - Hang With Me

Minnah Karlsson - Whataya Want From Me

Jay Smith - Bad Romance

Daniel Norberg - Dont Look Back In Anger


Jag och Sofie från i Fredags :D <3

lydia skriver:

sv: Jaaaaa!! alltså vi måste ses snart igen, right ? <3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar