Roliga upplevelser 2010

Nu tänkte jag berätta lite om roliga händelser detta år, tänker inte direkt berätta vad som hände varje månad men lite sådär allt som extra roligt och förresten jag kommer inte bara skriva om Idol upplevelser om ni tror det;)


Den 2 januari drog jag och min tvilling Tobias ut till Media Mark för att kolla på Erik och Calle från Idol där träffa jag även Sofie, Sara, Amanda, Lydia och Najda.
Det var en riktig rolig dag, vi stanna även kvar efter när alla stuckit och pratade ordentligt med Erik och Calle och det var riktigt roligt kan jag säga! :)


Den 30 Maj drog jag ut till Valbo och kollade på Rebound (rabih och eddie) med Amanda, Sofie och Sara det var riktigt roligt även fast man inte prata med så mkt men det var såhär jag hade redan på ett sätt tröttnat på dom men jag ville endå se dom, jag kommer ihåg speciellt när dom sjöng Hurricane så snurrade vi med armarna och då gjorde jag det kanske lite mer en andra och då såg Eddie det och peka på mig och blinka lite (visst han är bög men det var endå roligt, han är söt)


Den 11 Juni när skolan slutat och allt sånt då drog jag av nån anledning till Stjärnsund bara sådär till mina kusiner.
Tanken var att jag skulle bara vara där kanske över helgen eller aa nån dag men det slutade att jag var där i 2 veckor jag kom hem den 23, vi gjorde massa saker höll nästan på att bränna upp huset då Linda lämnat på spisen och bara stack så det börja ryka och allt möjligt i köket brandalarmet ringde, mina kusiner är 7 och 9? tror ja så dom visste ju inte vad dom skulle göra men jag vart stressad, men det löste sig tillslut hahah.
Föjde även med till Malung i 3 dagar till min kusins familjs kompis där var det MYSIGT!
Dom 2 första bilderna är på stjärnsund den sista är i Malung


Den 5 Juli då tog Moster med mig och Mamma till Stockholm i 2 Dagar första dagen så var det en grej som moster hade fixat och det var modell för 1 dag sak så det börja med att vi fick sitta i ett väntrum med cirka 15 andra glad random personer i ja vad kan det vara 3 timmar? fanns ju 2 snygga killar där men hahah men efter 3 timmar fick jag bli sminkad och sen fixa dom håret sen fick jag sätta mig i väntrummet sen var mamma och moster klara så då fick vi gå in i ett rum och bli fotografera var roligt.
Sen på kvällen vandra vi fram mot 11 tiden på kvällen och leta efter resturang han precis till en resturang men skavsår hade man..
Dagen efter drog vi in till Gamla stan där jag träffa Martina och Emelie vandra runt där och det var riktigt roligt.
sen runt 4 åkte vi hem.
Första bilden är på mig, sen knäppte jag ingen på Martina och Emelie där av nån anledning men jag lägger upp nått kort bara sådär från facebook hoppas det är okej


Seeeeen den 7 augusti åkte jag och min kompis Anna och min familj ner till stockholm sov i min kusins hus och på lördagen drog vi till Gröönaaaaaaaa Luuuuund, det regna den dagen så vid 11 var det inte många folk så det var ju inge kö till karusellerna så jag och anna hade dom mest för oss själv om man säger så ;)
Åkte Insane samtidigt som Ola Svensson och David Druid då när dom spela in snabbast i farten riktigt coolt!
Sen fram mot 8 tog vi några bra platser framme vid scenen till SOMMARKYSSET, fyfan minne för livet, Rooobert Kragh fick man en blomma av, och i början satt Sanna Nielsen bakom oss och Broken Door typ brevid oss fast på andra sidan av gången sådär FETT NICE!
(oskar linnros var också där men har ingen bra bild på han)

Den 31-1 Okt/Nov drog Jag, Tobias och David till en arrangörsutbildning i Bollnäs.
Trodde inte det skulle vara roligt men som fan att det var, träffa nya härliga människor, fick lära sig saker om hur man gör filmer, om ekonomi, hur man gör fester och allt sånt där.
Fick en privat spelning av Billion Dollar Babies.
Det var 2 riktigt roliga dagar faktiskt!



Men ja det var några riktigt härila upplevelser, sjäklvar finns det massor med men man kan inte alltid berätta om allt! Puss hej nu

lydia skriver:

sv : Jaaa, haha. Fasen vad pratglada de var, eller hur ?


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar