Nobody knows

Oh herregud jag var inne på Twitter och jag tyckte jag följde så onöööödigt många jag föjde cirka 360...och av dom var det massa randoms som jag inte kände till som twittrar onödiga saker, så jag bestämde mig för rensa, när jag hade kommit till hälften kände jag för att sluta men nej jag fortsatte och fortsatte och fortsatte och jag lyckades hitta massa trevliga folks där i mellan som jag valde att ha kvar, men nu är jag klar och det tog faktiskt en halvtimma, men nu följer jag bara 163 personer och 164 följer mig så det vart ganska jämnt :P
Men det var jobbigt hahah.

Men idag har jag städat lite i mitt rum, måste ju få iordning här på mitt rum och göra plats eftersom Sofie och Sara kommer på Fredag och stannar tills på Söndag undra hur det ska gå, har så litet rum men aja ska väl funka.
Men ja om några timmar alltså halv 6 ska jag på träning ska väl bli skönt är tävling om 2 veckor tror ja så jag måste verkligen simma ut mig nu känner jag.
Men ja vad mer ska jag säga, ähhh skitsamma jag orkar inte skriva mer, vi ses imorgon ist efter jag kommit hem från min sånträning.



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar