Jag försökte bygga upp en relation som inte fanns

Hej alla!
Vad gör ni ? Ni kanske precis kolla klart på Bolibompa, eller kanske fixar er för fest, who knows?
Själv försöker jag komma på nån lek man kan göra på tjejkvällen hemma hos mig på Onsdag ska bli najs.
Men jaja vad mer ska jag säga, idag har jag tagit det lugnt hade svårt att sova ikväll eftersom Robins kompis Robert är här och dom var vakna och spela data, jag hörde dom inte men jag kan känna av när någon är vaken i huset och då har jag svårt att sova, kan liksom bara sova när alla andra sover.
Sån är jag svårt att sova när andra är vaken hahah.

Men jag hade min musik och boken jag fick av brorsa Tobias i julklapp "I taket lyser stjärnorna" faktiskt riktigt bra bok det :)

Men ja jag vet inte vad jag ska skriva så nu får ni 2 bilder ist:

Från ikväll,


Detta ordna man idag :D:D:D fett fiiiint


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar