It's a little bit funny This feeling inside. I'm not one of those who can Easily hide. I don't have much money But boy if I did I'd buy a big house where We both could live.

Heeej, blir ett snabbt inlägg nu!
Kom precis hem från träning var ganska jobbit men jag klara mig ;)
Idag var det ju också skolan seg seg men den orka jag också med har ju en en snäll vän ju ;)
Men imorrn efter skolan drar jag direkt hem duschar sen direkt ner till tågstationen för att möta upp bästa Sara och Sofie sedan möter vi Amanda och äter på nått kebabställe, :)
Sedan drar vi väl hem till mig, nördar kanske bloggar då får se.
Men får se om det blir nån bloggning denna helg eftersom det är idol på lördag och sedan kanske jag inte orkar på söndag kanske behöver sova eller något liknande ;)
Men nu ska jag draaaaaaaaaaaa ni får en bild men sedan bye! :D

Kanske inte världens bästa och finaste bilden men den får duga jag BJUDER på den, och ni får gärna kolla på den också, så ignorera den INTE! :D

L I K E S O F I E [foto] skriver:

- haha nejdå du ser inte ut som ett får och inte är du ful heller! :)

hahaha ja saknar den med.. wiiiie imorgon :D <3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar