Is it the look in your eyes

Hejhej!
Sitter just nu och tråkar, idag är det måndag har studiedag idag så det är ju skönt men imorrn drar skolan igång och då är det sista terminen i 8:an nu ska jag kämpa så jag får mer än G i vissa ämnen :D
Hahaha men ja, idag börjar min sång igen ska bli roligt att gå och träna upp min röst nu efter all ledighet haha:P
Tycker det här inlägget känns ganska onödigt då jag inte har så mycket att säga faktiskt...
Men ja om 11 dagar kommer Sofie och Sara hit till miiiig från Bollnäääs, osså sover dom över hos mig till Söndagen den helgen kommer äga då när vi ska på Lördagen till Läkerol Arena och kolla på Idol Livé Turnérn saken ska bli jäääkligt roligt då jag har sett bilder från när dom var i Örebro i Lördags, och HERRANS vad häftigt det blir, kommer nog bli den bästa konserten för mig ever, Ståplats och Meet'N'Greet biljetter kan det bli bättre? ja det kan ju det då det fanns Side Stage men dom var dyyyyyra så skitsamma :D
Men nu ska jag dra så byee


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar