I'm mad at myself, not you. I'm mad for always being nice,

Hej alla piggaaa personer ute i Sverige.
Jag är däremot inte pigg men det kommer jag bli mot kvällen däremot och då kommer jag inte kunna sova, måste träfa på att lägga mig bra tider denna vecka så jag orkar dra mig till skolan nästa vecka.
Vad ska ja säga, hahaha juste det här tyckte jag var roligt att igår kväll hade en tjej som heter Payton Rae Burrows en Tinychat sak där man fick se henne livé när hon och hennes kompisar pratade och höll på.
För er som inte vet vem Payton är så laddar hon upp videos på youtube när hon sjunger och hon är bästa vän med Caitlin Beadles som var tillsammans med Justin Bieber förr.
Men nu tillbaka i saken igår hade hon ju en tinychat och när jag kom in var det bara 44 st som kolla, och medans kan man skriva och vissa saker läser dom upp, men på typ en halv minut steg det upp till 300 st och då SPAMMAR ju alla så då blir det svårt att synas på chatten.

Men det roliga var att det var en kille med på chatten som hette Ryan som satt och spela gitarr och jag bara: "RYAN IS SERIOUSLY HOT" osså läste Payton upp det och alla bara garva man bara :ååå :P

Sen stängde dom ner i chatten och då skrev jag på paytons twitter "does Ryan have twitteer? i was the girl who wrote like all the time "Ryan is seriously hot" and blahblahblah"
Och nån minut efter Retweeta hon det, så vart man lite ohoho jag fick 3 mer followers efter det men endå lite häftigt.

Det var väldigt roligt hahah :D
MEn nu alla ska jag dra så pusssssshej <3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar