I will not make the same misstakes that you did, i will not ley myself cause my heart so mych misery

Hejjjjjjsan!
Just nu sitter man här och tränar på min sång som jag fick på min sånglektion idag jag fick Kelly Clarksons sång Because of you.
Men ja, nu försöker jag också stämma min gittarr hahahha går inte bra kan jag säga, den vägrar ju stämma sig själv :S
Jag har svårt att veta vad jag ska skriiiva.
Men idag hade jag ju också saxofon lektion gick ju sådär eftersom jag glömt saxofon boken hahahah.
Men ja ni alla borde veta att jännuu e tuffast
men ja ni får een bild från skolan ist nu.

OCH JUST DET JAG DRÖMDE FAKTISKT OM DARIN DENNA NATT OCH JAG GILLAR FAKTISKT HAN SERIÖST HAN ÄR SÖT



Jännuu :D skriver:

sant, så sant ! :D<3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar