I NEVER thought this could HAPPEN, but now I'm sitting here full of JOY, so full of LOVE i'll never say never again

Okej nu är jag hemm från bion full med med glädje, lycka och ja allt!
Gissa vad, när jag satt i bilen påväg hem gick jag in från min mail från mobilen och så ser jag att 14 nya st börja följa mig på twitter och jag ba: wtf hahaha hur fan? sen ser jag att självaste JUSTIN BIEBER.
Först tänkte jag om det var fejk men nej det var han verified och allt sånt där jag hade inte ens gjort något senast jag skrev till han var för 2 veckor sen :)
Alla rykten om att han bara följer snygga tjejer och det, tror nog inte det är sant eftersom jag inte är så speciellt snygg hahah vi kan ju säga så, jag är ju bara söt ;)
Fått 29 nya följare en sålänge jag vet, han kommer nog inte märka mig nu heller så mkt jag en försöker men det är endå lite heeeeffftigt :D
Men endå jag kommer ALDRIG glömma bort den 28 Januari klockan 18:31 2011 <3



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar