I know what you think when you say my name, you talk about me like i dont care

Hej ! :)
Idag har jag visst inte bloggat någon men jag har varit laaat som vanligt, vilket liv jag har...nä men såhär är jag alltid på julloven ligger på latsidan.
Men vad ska jag säga idag har jag sovit för det mesta gick upp typ 11 åt lunch direkt, kollade på Ellen Degeneres, Willow Smith sjöng sin låt "Whip my hair" så då vart det fullt ös....eller inte direkt, gick och la mig igen efter det ;)
Så mamma väckte mig runt 4 och då gick jag uppp åt lite mat, sedan drog jag iväg på simträning som jag däremot inte varit på sedan i November, det var skönt få träffa alla igen hahaha jag har har ju träffat dom men Svante var rolig att träffa och guuuuud vad han klängde på mig, jag tror att dom halvt snygga killarna på lek banan trodde att han och jag var tillsammans för det kändes lite som det hahahahah!

Satt nyss och skrev med Daniel Norberg från Idol :P haha jag skrev att jag ritat av han och att han antagligen ska få den då idol turnérn drar hit :) han tyckte det var nice hhaha :D
Slänger upp bilden på slutet.
Men iaf imorgon kommer det nog inte bli nån bloggning då jag ska städa och fixa och allt såntdär här hemma eftersom jag ska ha tjejkväll på kvällen :P
Men på torsdag slänger jag in ett inlägg men nu ska ni få bilden osså ska jag draaaa (:
Den är ju inte riktigt klar den behöver finslipas lite extra men annars är den som gott som klar

Anna skriver:

Snyyyyyyyggt! :D



åh jag älskar daniel, ;) brukar kommentera hans blogg! ;)

anna skriver:

sv:ja han är speciell. Men det är just därför jag gillar honom så mycket :) han är sjukt snäll med :D har du träffat honom? :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar