I don't have much money But boy if I did I'd buy a big house where We both could live.

Jag har funderat mycket den senaste tiden på framtiden.
Låter knäppt men folk säger ju till en vad man ska göra och inte göra.
Speciellt ens vänner, jag vill gå min egen väg inte deras väg.
Jag är annorlunda det vet jag men på ett bra sätt...Vissa förstår sig inte på mig, men vissa gör det.
Jag har många vänner men väldigt få nära vänner, men det är med dom jag vågar vara mig själv.
Det är den där tjejen som pratar mycket, alltid glad och mycket snäll.
Medans dom som inte står mig nära skulle säga att jag var den där blyga tjejen som inte säger mycket.
Jag vet det är sån jag är jag vill inte öppna mig för alla jag har svårt för det, jag lovar jag har det...
Många kanske endå tycker jag är den där sociala personen som pratar med allt och alla, så är det men inte alltid.
Men jaja skit samma nu drar jag



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar