Helst av allt skulle jag vilja träffa dig hela tiden, varje minut, varje liten del av varje sekund

Hej alla, Igår hade jag tjejkväll här och det var riktigt roligt vi prata åt mat kolla på film och sedan sjöng vi på lips, hahah sen var det nån som busringde mig och bara "vill du pussa med mig" och blablabla man ba: hahaha??
Men idag är jag rätt så trött eller inte mkt som jag har varit dom andra dagarna, Idag ska jag följa Danne (låtsas pappa) till mina kusiner i Stjärnsund, ska bli skönt att komme iväg lite över dagen behöver det :)
Det bor bara 200 pers där så det är ju riktigt skönt.
Men ja vad mer ska man säga nu är det bara 4 dagar kvar på lovet sen på tisdag börjar skolan igen får hoppas att denna termin rinner iväg.


Detta är då en del av stjärnsund mysigt värre :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar