For the young lovers, taking the hill One plants the flag while the other is killed When the wine pours we raise our cups

Hellu!
Har inte mycket att säga hände inte mycket idag, imorgon är det torsdag iaf sedan blir det fredag och helg!
Jag inhandlade ett snygg halsband idag slänger in en bild imorgon kväll.
I helgen är det simtävling som gäller får se om det blir nog bloggning ...
Gud vad jag saknar Lydia, Sofie och Sara nu jag vill bra tillbaka till lördagen hehe det var så underbart den dan :)
Om ni vill checka in videos från då är det bara att checka in min kanal eemmahhansson där har jag laddat upp en del videos, tryck på namnet för att komma dit :)
Men ja iaf jag mår bra och livet rullar på även fast jag vill dö när jag vaknar då får jag en "Oh no" känsla men sedan när man varit upp en kvart blir jag genast lite piggare.
Men idag på Hemkunskapen höll jag serriöst på att somna, jag satt liksom och typ *blunda* *spände upp ögonen* *blunda* hahah ja så satt jag tills vi börja med maten :D
Men nu ska jag duscha så ses :)

Ni får en bild på min kusin ida och mig från julafton :D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar