Du är min räddning när det värsta händer

Hejsanhopsan alla !!! (:
Förlåt att jag inte bloggat nu men jag har inte känt att jag velat bloggat sen jag la in det där inlägget igår om mobbning och allt såntdär för jag vill att många läser det, självklart ligger det kvar men ja hahah ni förstår mig :)
Jag tänkte berätta lite om tjejkvällen som var hemma hos mig i onsdags och bjuda på bilder (:
Det började med att Melika kom typ en kvart innan det börja, så hon och jag prata om allt möjligt, sen kom Wilma och efter ett tag kom dom resterande 6 personerna samtidigt haha när jag öppna dörren och såg alla jag ba: Wooow shit ni kom samtidigt jäklaaar :O
hahah men ja först lyssna vi på musik och körde "blindbocken" det var väl roligt hahahah.
Men sen var maten klar så då åt vi, det vart tacopaj riktigt mumsigt säger jag bara, medans lyssna vi på musik och när dom körde Willow Smiths sång "Whip my hair" så börja jag slänga med håret och allt, fick ganska ont i nacken ;)

Sen efter det kolla vi på en film tror den hette tonårsliv eller nått, men den var bra :)
Sedan när vi kollat klart på den var det runt 8 så då föreslog jag att vi skulle köra Lips, så då hämta jag mikrofonerna och allt det där och fixade, delade in i lag och ja.
Alla fick sjunga en låt var, men då poängen varierade väldigt myyyyycket så valde jag sen att vi alla skulle köra samma sång och då körde vi alla "Barbie Girl" det var jätte roligt :)
Det vart jag och Melika som vann iaf, Felicia och Moa kom 2:a, Wilma Z och Emelie kom 3:a och Siri och Wilma K kom sist men alla var duktiga som vågade sjunga endå ;)
Sen 10 skulle alla dra hem men Moa och Felicia stannade kvar, vi följde med Moa till nått hus här i närheten där Moas föräldrar var, sen drog jag och Felicia hem, snacka och tog glass sen halv 12 kanske? kom Felicias fööööräldrar.

Så ja det var den kvällen så nu får ni bilder:


Ja nu orkar jag inte ladda upp bilder, hoppas ni nöjer er med detta, pussssochkraaaaaaam

anna skriver:

sv: vad kul! :D jag har träffat honom typ 5 gånger, nu. haha. Men flera gånger på samma dag då :) han är jätte snäll verkligen. Sjukt ödmjuk. jag dansade med honom igår. haha :) det va på Meet'n'Greet så det kommer nog bli awesome för dig med! bästa showen med! :D

anna skriver:

asså dom hade anordnat en kö och sånt. Men asså det typ blev inte bra så dom sa till oss att gå till dom idolerna dom ville och sånt så jag gick ju till Daniel , Weise och Olle SÅKLART! :) men det va bra, jag fick bild och sånt och ta med penna om du vill ha autograf ,) ahaahha. men ah. det va bra. man fick kramas och sånt. :) hahah. :) så ja det va bra. man fick till och med dansa ju (A)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar