Dont you know you might find a better place

Åå igår var det ju idol på läkerol och ett ord: UNDERBART!
på dagen var vi först i Valbo och pratade med Olle, Jay och Andreas på Jack and Jones det var najs fick också vara extra vakt i nån minut ;)
Nej men det var roligt även fast Olle inte var så pigg och inte fatta vissa saker, men annars var det roligt där insåg jag också att Jay är jäkligt gullig, söt och blyg jag älskar hans léende.
Sedan drog vi hem och åt efter det sedan bar det av till Läkerol hinner inte skriva så mkt om det men det går knappt att förklara längst fram vid scenen ståd man, Jay tog dessutom tag på min hand under Dreamin People♥ vart mer förälskad i han då haha så sööttt<3
Men sedan efter konserten var det bara att kuta till SM-baren där det var dags för Meet'n'Greet det var awsome först kom man till Daniel och han bara: hur mår ni och allt sånt, han var så gullig och lång också :P sedan gick jag till Linnéa och prata om hennes stulna väska, stackarn :'( hon hade halva sitt liv i den.
Sen drog jag till Elin blom...och olle och minnah på slutet som spåra ut hahah :d sen krama jag om Andreas, Geir, Olle och Minnah sen lärde vi gå ut så då tog vi bussen hem.
Vet att jag ser lite halvdan ut men jäkla hår alltså men Linnéa är jäkligt fin!
Orkar inte nu ladda upp bilder från själva konserten men dom kan ni få en annan dag.
tryck HÄR för att komma till klippet där daniel sjunger Dont look back in anger

Emelie skriver:

var meet n greet bra? var det typ en kö som en "typisk" signering, eller hur var det? :D ska till lund och kolla så är lite nyfiken, hehe! FINA BILDER!

Mikamerete skriver:

Good site! Good anti-spam protection of guestbook! Keep it up!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar