2010 The Year We Will Forget, 2011 The Year In Our Dream

NU ÄR DET 2011 WOW! (:
Känns lite knäppt att nu är det nytt år igen, detta år blir jag 15, byxmyndig, får köra moppe, Kolla på fler filmer på bio, Ja detta år kommer bli galet jag lovar er!
Nyåret firades i Lervik med familjerna Eriksson, Zetterström och Lindbloms riktigt trevligt vi barn spelade Wii, dansa dansstop, åt mat, tjocka godis och hade allmänt roligt kan säga att det där var nog den bästa nyårsafton ever har alltid varit ensam tjej tror jag genom åren så det var skönt att vi nu var 4 tjejer.
Orkar inte berätta så mycket om kvällen är så trött nu gick och la mig runt 2-3 tiden och sov till 12 tror ja? jag vaknade först 10 och bara ehh jag går upp nu men sen så slockna jag bara hahha :D
Men ja nu ska jag kolla på lite videos och slappa så jag bjuder på en bild sålänge! :D
Pusshej<3



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar