Young love is innocent

Hejsan, sitter nu här framför datan och är smått hängigt.
Imorse vakna jag fan 6 hade svårt att somna om men jag lyckades så jag sov till 9 gick då upp gjorde frukost och allt sånt fixa mig och sedan drog jag till kyrkar kvart över 10.
Jag är inte kristen alltså jag konfirmerar mig så thats it!
Men i kyrkan idag så fick jag göra en kyrkotjänst och det menas att man ska göra något under själva gudstjänsten.
Och då fick jag och Moa läsa några tackböner som vi konfirmander skrev i tisdags, väldigt fint.
Men jag var sjuuukt nervös det kanske var 20 pers där hehe, men jag var lite skakig hoppas ingen såg det, men det braiga va att vi fick stå med ryggarna mot alla så dom kunde bara se baken av oss, wiiiee :D

Men ja sen klockan 12 slutade det så då drog jag och Tobias hem, och efter några minuter kom Åke och Kerstin (låtsas farmor och farfar) och hälsa på, dom hade med sig munkar mumsssss.
Sen somna jag i soffan var så himla trött sen vakna jag halv 4 tror jag :P
Vet inte riktigt vad jag ska göra, imorgon är det iaf skolaaa hoppas på snöoväder så vi blir insnöad här hemma då kanske man får sova hela dan, hahahah nej men ne skoja bara :D
Men jag ska pyyyyysa nu så ja byebye :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar