Writing moments on the wall

Hej!
Idag är det myslördag roligt roligt men imorgon är det söndag ... imorgon klockan halv 11 ska jag vara i kyrkan och förbereda mig för jag ska läsa en dikt på gudstjänsten, lite pirrigt men jag måste göra en kyrktjänst nångång hehe :)
Men idag vakna jag av att Sofie messa mig runt 9 och det visa sig att hon och sara var påväg till Gävle så då bestämde jag mig för att gå upp och fixa mig och sedan dra ner till stan för att vara med dom.
Vi åt på donken och gick runt lite sen mötte vi Marcus som är tsm med Sofie vi gick runt lite och tröööka ;)
Jag köpte även en mikrofon eftersom den inbyggda på datan inte funkar så bra och den jag köpte nu är sjukt bra och den kosta bara 60 kr tror jag :D

Men ja jag har inte mkt att säga ska snart dra.
Sitter just nu på twitter och kollar runt lite märkte att nån tjej hade skrivit till mig 3 gånger så jag vart lite stressad men det var inget hahaha :D
Melodifestivalen är det ikväll också även fast jag inte hört bidragen än så är faktiskt Daniel Karlsson och Christian Walz mina favoriter båda är ju speciella :P
Brolle hade varit min favorit om han inte hade blivit en som härmar Elvis...
Men aa vi får väl se vad jag tycker efter melodifestivalen, blir väl antagligen bloggning då :)

Ni får 2 bilder från Melodifestivalen 2009,minnen minnen åkte samma hiss som Bert vart även kallad fnissmaja eller nått liknande för jag fnissa konstant då, efter ståd vi och vänta på deltagarna nere i lobbyn på hotellet och jag var alltid den som såg alla först jag bara: MÅNS....E.M.D(men dom sprang ifrån oss) SARA DAWN FINER!!!! typ så sen trodde jag att ja såg the poodels men det var några tanter, men sen sprang vi ist på dom i korridoren på morgonen efter utan att veta att det var dom heheh :P det var även den helgen jag och anna lärde känna varann sjukt bra!
Men nu ska jag dra så bye! :d


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar