With the dreaming people

Hejsanhopsan!
Kom hem för en liten stund sen var på gävle ungdomsråd möte som vanligt det var roligt, prata lite om Sollefteå nästa helg som jag ska på, så den helgen blir det ingen bloggning tyvärr!
Före mötet var jag med Anna på stan köpte halsband som ni får bild på snart och sedan örhängen.
Sedan fika vi på donken med Lovisa, Miranda och Olivia riktigt roligt (:
skolan var väl bra gick ju bara fram till 2 så det är riktigt skönt me LOVE onsdagar :D
Just nu sitter jag och håller på med en ganska töntig grej som jag inte vill förklara vad det är men ni kommer tycka det är lite töntigt men jag jämför en sak som hände mig och en sålänge hånflinar jag åt vissa som jag inte känner genom datan bara för att det inte hände dom mowhahahaha fasen vad glad man blir då liksom när man är ensam om en sak :D
Ska fortsätta kolla runt och jämföra så ni får en bild på mitt halsband sålänge :D

Puss <3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar